Δευτέρα 10 Μαρτίου 2008

ο καθρέφτης

-Γειά σου φίλε..

-μπά,μπά..στις ομορφιές σου είσαι σήμερα

-καιρός να ομορφύνω και γώ καθρεφτάκο μου..

-να ομορφύνουμε θέλεις να πείς ραμολιμέντο..

-έστω κι έτσι,το ίδιο δεν είναι?

-τίποτα δεν είναι ίδιο στη ζωή φιλάρα..

-μα τι μου λές,αφού εσύ είσαι..εγώ..

-έτσι νομίζεις δηλαδή?

-φυσικά

-λάααθος,εγώ ειμαι ένας απλός καθρέφτης…

-και τι σημασία έχει,αφου σ εσένα βλέπω εμένα..

-σ αυτό έχεις δίκηο,αλλά εγώ δεν μπορώ να δω τρισδιάστατα..

-δηλαδή?

-να μωρέ,αυτός που είσαι εσύ κι αυτό που είμαι εγώ ,βλέπουμε τα πράγματα διαφορετικά..

-μα τί ¨¨διαφορετικά¨¨ μου τσαμπουνίζεις?

-είναι πολύ απλό,γύρισε το κεφάλι σου δεξιά,τί βλέπεις?

-δεν βλέπω σ εσενα εμένα,αλλά το παράθυρο..

-εγώ όμως σε βλέπω εσένα που βλέπεις το παράθυρο,αλλά δεν βλέπω το παράθυρο..

-και τι βλέπεις τότε δικέ μου?

-βλέπω την άκρη της κορνίζας μου στα δεξιά..

-και πως γίνεται αυτό?

-μα περιορίζομαι σε δύο διαστάσεις κουτέ,ενώ εσύ σε τρείς !

-τότε είμαι τυχερός εγώ και όχι εσύ στην προκειμένη περίπτωση

-για γύρισε και κοίταξε με στα μάτια..

-σε κοιτάζω εαυτέ μου και λοιπόν?

-εσύ μεν ζεις τρισδιάστατα αλλά εγώ δεν πεθαίνω ποτέ

-μα αφού εσύ είσαι εγώ..

-πρίτς,πάλι τα ίδια θα λέμε?Εγώ είμαι ένας απλός καθρέφτης και τίποτα περισσότερο

-όμως με βλέπω μέσα σ εσένα και μάλιστα σου χαμογελώ αυτή την στιγμή

-και γώ σου χαμογελώ,αλλά ως πότε?

-υπάρχει χρονοδιάγραμμα δηλαδή?

-φυσικά,όχι για μένα αλλά για σένα

-δηλαδή εννοείς ότι κάποτε δεν θα μπορώ να βλέπω εμένα μέσα απο σένα?

-ακριβώς,γιατί θα είσαι πλέον.. νεκρός

-ενώ εσύ θα ζείς δηλαδή?

-ακριβώς φιλάρα, εγώ θα εξακολουθώ να ζώ έστω και χωρίς εσένα μέσα απο μένα

-αν όμως σε κάνω χίλια κομμάτια..?

-θα ζώ μέσα απ τα κομμάτια μου

-και πως γίνεται αυτό?

-γιατί σε κάθε κομμάτι μου θα καθρεφτίζεται κάτι ..

-ενώ εγώ αν γίνω χίλια κομμάτια..

-άει στα κομμάτια μ έκανες και γέλασα..

-τώρα όμως θα με δείς διαφορετικό !

-ααααα δεν θέλω τέτοια, γιατί κατσούφιασες ?

-με προβλημάτισες

-επάνω σε τι φιλαράκο?

-που δεν θα βλέπω εμένα μέσα από σένα,όταν θάρθει η ώρα μου..

-μα και πρίν απ την ώρα σου,δεν θα βλέπεις εσένα μέσα από μένα..

-μα αφού θα είμαι ζωντανός,γιατί ναμη βλέπω εμένα μέσα από σένα?

-γιατί απλά δεν θα αντέχεις να βλέπεις εσένα μέσα από μένα..

marakos

Δεν υπάρχουν σχόλια: